Shoppingdag :D <'3



Ja, som vissa kanske vet shoppade jag, Mimmi, Noa o Shin i Lördags ^^ <'3
Det var verkligen jättekul :3

Vi sprang runt som galningar i de olika äfferna :3

Mimmi skrek: AKTA! VI ÄR MODEPOLISERNA!
Noa: Nej Mimmi! Schh!
Mimmi: Okej. VI ÄR ENHÖRNINGSFLICKORNA!

omg, synd att man nt var där då :3 För då var jag o Shin .. hmm.. någon annanstans x)
Minns nt var OO"


Iaf. så köpte jag denna:

Fin tröja :3


Tröja med trekvartsarm
Lindex - 149;-

Köpte även en annan tröja, som jag har på mig nu ^^
Den är köpt på HM, men finns tyvär ingen bild på den .. O:


Lång, grå t-shirt med texten still in a dream
HM
- 49,50;-



Antar att den på HM kanske var på utförsäljning,
och att det är därför den inte finns på hemsidan :3

Är nöjd med mina köp ^^
Även fast ett par jeans till det inte skulle suttit fel x)

Det får väl bli nästa gång c:




tack o hej leverpastej
. ♥



// Josse ^^ <'3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0