Skolan idag (:



Idag var ju kanske inte världens mest innehållsrika dag x)
Vi hade Matte, Engelska och sedan NO ^^
På matten cirkulerade samtalsämnet mest kring Känguru tävlingen :3
Jag fick 43 poäng, rätt okii (;

På engelskan hände det typ.. ingenting cx
För jag hade lxm inte mina papper.. såatteh.
Jag satt bara och drömde 8'D

NO:on gjorde vi rätt mkt experiment med eld Ü
Erik är pyroman x) haha, nej ;>
Men han var kanske lite väl intresserad i ljuslågan {:
Noa o Mimmi verkade flamsa rätt mkt ^^ <'3
De är inte precis pro's på NO såsom Shin är (;
Fast det är ju inte jag heller (AA)
'Den' var lika störig som vanligt ):


Imorgon är det Lördag <'3

En alldeles speciell Lördag oxå <'3




// Josse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0